Питання-Відповіді


  • Do turysty
  • Klient korporacyjny
  • Agent biura podróży
Розгорнути все
Згорнути все
01. Як замовити тур і дізнатись чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:

а) подивитися у нас на сайті (біля дат).   

б) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, Skype, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");

*приклад 

вільних місць немає. 

вільні місця 2-10 осіб.

вільних місць більше 10ти.

02. Коли оплачувати кошти за вхідні квитки і харчування? Чи всі екскурсії і харчування є обов’язковими?

Вхідні квитки і харчування Ви оплачуєте в автобусі керівнику групи. Екскурсії і харчування не є обов’язковими, Ви обираєте тільки те, що бажаєте.

03. Чи повернуть мені кошти оплачені за тур у разі відмови від поїздки?

У разі відмови від заброньованого туру просимо завчасно повідомити про це відповідального менеджера по телефону або на електронну пошту.

Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці туриста - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних (з цими умовами можна ознайомитись у Правилах бронювання).

Анулювання турів закордон. 
Правила анулювання турів закордон туристом. 
Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше, ніж за 15 робочих днів до початку туру - повертаємо 100 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше, ніж за 3 робочих дні до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

04. Ми забронювали тур, оплатили, але так і не отримали інформаційного листа. У чому справа?

Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронні пошти турагентів або у вайбер туристів не пізніше ніж за 1-2 календарні дні до виїзду (залежно від тривалості туру). Тому якщо до виїзду залишилось 4 і більше днів, то можливо ми ще не встигли надіслати інфо-лист. Також крім папки «Вхідні», наші листи можуть потрапляти у папку «СПАМ». Тому перевірте, будь ласка, цю папку. У випадку, якщо інформаційного листа немає і там, просимо сконтактуватись з нами по телефону. Можливо, у нас неправильно зазначена Ваша електронна адреса або помилка у номері телефону.

05. Чи можна вибрати собі місця у автобусі або дізнатись які у нас місця ?

Місця в автобусі бронюються згідно запису. Чим швидше Ви забронюєтесь, тим ближче до переду автобуса зможете сісти.

06. Де ми будемо проживати?

Умови проживання залежать від обраного Вами туру. Усі деталі щодо поселення, чітко розписані у інформаційних листах.

07. Чи відбувається підселення у номер, якщо я їду у тур сам/а? Чи можна за додаткову оплату жити одному/одній у номері ?

Проживання під час мандрівки відбувається у 2- і 3-місних номерах. Якщо Ви подорожуєте наодинці, то Вас можуть поселити з кимось із туристів (підселення не відбувається до туристів протилежної статі). Також Ви можете проживати самі в окремому номері за додаткову оплату (ціну уточнювати в менеджера цього туру).

08. Що потрібно мати з собою під час мандрівки ?

З собою у мандрівку ми рекомендуємо брати посвідчення особи (паспорт, водійські права, свідоцтво про народження тощо). Усі інші деталі стосовно того, що потрібно мати з собою ми зазначаємо у інформаційних листах.

09. Чи можна придбати квиток на поїзд о 08:05, якщо виїзд туру о 08:00 або на поїзд о 23:28, якщо повернення з туру о 23:30?

Не рекомендуємо так робити. Виїзд відбувається за розкладом, оскільки тури мають насичену екскурсійну програму, для повноцінного виконання якої ми маємо дотримуватись наперед визначених часових меж. Тому радимо при купівлі квитків на поїзд (або автобус чи літак) обов'язково враховувати запас часу, який буде необхідний, щоб дістатись з вокзалу до місця збору групи та у зворотному напрямку після завершення туру. Також нагадуємо, що ми не гарантуємо швидше повернення, аніж зазначено в описі туру на сайті та не несемо відповідальності за придбання квитків на поїзд чи інший вид транспорту, у яких час відбуття або прибуття не збігається з часовими межами туру.

10. Чи можна у Вас замовити подарунковий сертифікат?

Так, звичайно. У нас є 2 види сертифікатів: на конкретну суму і на певний тур. Замовити їх Ви можете за офісним телефоном або безпосередньо у нас в офісі. Також замовлення можна зробити онлайн на сторінці "Подарунковий сертифікат". Після он-лайн замовлення менеджер зконтактується з Вами і уточнить деталі замовлення. Сертифікат можемо відправити службою доставки (переважно «Новою поштою») у будь-який куточок України. Бланк сертифікату є безкоштовним, оплачується лише вартість обраних послуг.

11. Що входить у вартість туру?

У вартість зазвичай ВХОДИТЬ (якщо інше не передбачено описом туру): проїзд комфортабельним автобусом, проживання, супровід гіда-екскурсовода, екскурсійне обслуговування в туристичних об’єктах, страхування на час подорожі.

12. За що потрібно оплачувати окремо?

Окремо Ви зазвичай оплачуєте вартість вхідних квитків і харчування (якщо інше не передбачено описом туру).

13. Якщо я забронював/ла тур на сайті, скільки часу чекати на відповідь менеджера?

Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).

14. Як здійснити оплату?

Оплатити замовлення можна в нашому офісі за адресою: м. Львів, вул. Замарстинівська, 34 або банківським переказом (банківські реквізити надсилаємо за вимогою). Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення пізніше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо).При оплаті на банківський рахунок потрібно упродовж 4 робочих годин повідомити електронною поштою відповідального менеджера про проведену оплату, вказавши при цьому назву та дати туру, прізвища замовників, суму та час оплати.

15. Чи можна оплатити в автобусі?

Ні, на жаль, не можна. Ми працюємо за 100% передоплатою.

Розгорнути все
Згорнути все
Розгорнути все
Згорнути все
01. 14-річний досвід організації мандрівок з групами від кількох до кількасот осіб;

.

02. Маємо біля 400 авторських турів Україною для людей із різними уподобаннями;

.

03. Ми є провідним туристичним оператором по внутрішньому та в’їздному туризму в Україні;

.

04. ДВІЧІ найкращий туроператор України (у 2020 та 2021 роках);

.

05. Обслуговують тури найкращі керівники груп, екскурсоводи, перевізники та готелі.

.

06. Нам довіряють і працюють з нами біля 100 комерційних компаній, навчальних закладів, ЗМІ Львова, Києва та інших міст України;

.

07. Наша команда це захоплені своєю справою і закохані в Україну молоді люди, і в своїй роботі ми прагнемо донести це відчуття до всіх зацікавлених;

.

Розгорнути все
Згорнути все
Розгорнути все
Згорнути все
01. Як зареєструватись на сайті?

Зареєструватись на сайті як турагент можна кількома способами:

  1. Натиснути на кнопку "Розпочати співпрацю" згори цієї сторінки та заповнити форму реєстрації агента.
  2. У верньому правому кутку нашого сайту натиснути кнопку ʼʼВхідʼʼ   після внизу контактної форми натисніть на ‘ʼНемає аккаунту? Реєстраціяʼʼ та оберіть ʼʼЯ турагентʼʼ, після чого заповніть форму і отримайте доступ.

Важливо: після реєстрації Вам надійде лист щодо підтвердження пошти (відправник "[email protected]" , тема: "Verify Email Address"). Відразу після отримання цього листа потрібно підтвердити пошту за допомогою кнопки "Verify Email Address" або спеціального посилання у цьому листі. Якщо цього листа немає у вхідних повідомленнях, перевірте спам. 

02. Чи треба підписувати з Вами договір?

На Ваш розсуд, більшість турфірм працює з нами без договору. Якщо Ви хочете його підписати, то ми на Вашу електронну пошту вишлемо наш типовий зразок, в який Ви вносите свої реквізити, підписуєте і пропечатуєте його, а потім надсилаєте паперовий варіант нам на пошту. Ми отримуємо підписуємо, пропечатуємо і висилаємо Вам Ваш примірник.

Завантажити чинну редакцію договору: Агентський договір.  ТУТ ↓  

Завантажити договір на туристичне обслуговування ТУТ ↓  

03. Як дізнатися чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:

а) подивитися у нас на сайті (біля дат).

б) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, Skype, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");

04. Яка комісія за тури?

Розмір комісії можна дізнатися у менеджера або подивитися у нас на сайті (інформація доступна лише зареєстрованим на сайті користувачам, які отримали доступ турагента).

Підвищена комісія надається турагентам, які забронювали більше як 10 туристів в один тур на ту саму дату:

- 10 осіб + 10 грн./особа;

- 20 осіб + 20 грн./особа;

- 30 осіб + 30 грн./особа.

05. Туристи зацікавилися Вашим туром, що робити далі?

1) Спочатку треба вияснити чи є вільні місця на тур (див. пит. 3).

2) Якщо є вільні місця, то забронювати необхідну кількість у відповідального менеджера. Це можна зробити через сайт, електронну пошту.

3) Взяти в туриста оплату за тур в повному обсягу. Просимо брати лише за тур, за вхідні квитки в туристичні об’єкти і харчування він оплатить в автобусі керівнику екскурсійної групи. Також дізнатися в туристів наступну інформацію:

- паспортні дані всіх хто їде (прізвище, ім’я та по-батькові всіх туристів та їхні дати народження день.місяць.рік);

- вимоги до поселення;

- взяти в туристів контактні телефони (щоб керівнику групи під час посадки і під часу туру можна було з ними ефективно контактувати) і електронну пошту чи вайбер/телеграм (для того щоб Ви могли вислали туристам інфо-лист по туру);

4) Забрати собі комісію за тур, а нам перерахувати решту.

06. А куди туристам приходити на посадку, який буде автобус, які контакти керівника групи тощо?

Відповідь на ці та інші питання ми надсилаємо Вам електронною поштою в «Інформаційному листі», не пізніше ніж за 2-3 дні до виїзду (залежно від тривалості туру). Коли немає інфо-листа (у папці Вхідні та Спам), то просимо Вас сконтактуватися з відповідальним менеджером і уточнити причину. Потім Вам треба переслати інфо-листи туристам і проконтролювати щоб вони отримали їх і ознайомилися з ними. Просимо Вас обов’язково це зробити, щоб туристи успішно з’їздили в мандрівку і хотіли їздити ще.

07. Що робити, якщо туристи відмовилися від туру?

Про анулювання замовлення потрібно відразу повідомляти відповідального менеджера на електронну пошту та по телефону. Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:

- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;

- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;

- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;

- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо.

Анулювання турів закордон. 
Правила анулювання турів закордон туристом. 
Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше, ніж за 15 робочих днів до початку туру - повертаємо 100 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше, ніж за 3 робочих дні до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

08. Як оплачувати за тур?

Оплатити замовлення можна упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження, готівкою в офісі або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються за вимогою). Якщо до виїзду туру залишилось менше 3 днів то оплата повинна бути в день підтвердження. 

09. Чи працюєте Ви по безготівковому перерахунку?

Так. Ми є юридичною особою (ТОВ) на єдиному податку.

10. Де брати інформацію про розклад турів, нові тури, зміни цін на тури і т.д.?

На нашому сайті завжди актуальна інформація по всіх турах, а також можна переглядати розклад турів.

Оголошення про оновлення розкладу, нові тури, зміни цін та іншу важливу інформацію ми постійно розміщуємо у розділі "Новини".

Крім того ми регулярно (раз в декілька днів) надсилаємо інформацію про нові тури, розклади тощо через електронну розсилку. На неї можна підписатись на сайті (блок "Розсилка" в колонці зліва на головній сторінці), на окремій посадковій сторінці (https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/h0l6i5) або через запит на нашу електронну пошту [email protected].

Також ми регулярно поширюємо наші новини через спеціалізовані канали для турагентів у Вайбері, Телеграмі та Вацапі:

Щоб долучитись до цих каналів перейдіть за посиланнями вище або надішліть свій номер телефону менеджеру по роботі з турагентами і ми неодмінно Вас долучимо. 

11. Чи є у Вас каталоги, брошури тощо, які можна роздавати туристам?

Ми маємо друковані афіші та флаєри з деяких найбільш популярних турів та можемо надати Вам їх в невеликих кількостях. Також можемо Вам надіслати електронний варіант, щоб Ви змогли вставити там свій логотип та використовувати для Ваших потреб.

12. Чи можу я бути впевнена (-ий), що Ви не переманите моїх туристів до себе?

Ми зорієнтовані на багаторічну і плідну співпрацю з Вами, а не на короткочасну вигоду. Протягом туру керівнику групи категорично заборонено рекламувати нашу компанію, роздавати нашу рекламну продукцію і т.д. Якщо туристи цікавляться ще подорожами, то ми рекомендуємо їм звертатися туди, де вони замовляли тур.

13. Чи є у Вас рекламні тури?

Ні, ми не робимо рекламних турів, бо це дорого і награно. Для працівників турфірм у нас діє система знижок, вони їдуть разом з туристичною групою, дивляться реальний тур і самостійно роблять висновки щодо подальшої спільної співпраці.

Знижки для працівників турфірм:

* Для одного працівника, який їде з нами вперше ми надаємо знижку 50% (за умови, що він зареєструвався на нашому сайті як працівник турфірми та забронював тур через сайт під своїм логіном).

* Для двох працівників ми продаємо наші тури за 50% в тому випадку, якщо Ви упродовж року продали будь-які наші тури мінімум чотирьом туристам.

Примітка: ці знижки не стосуються Закордонних, Новорічних, Різдвяних та акційних турів.

14. Чи є скасування турів?

В абсолютній більшості випадків тури відбуваються. Скасування бувають і стосуються більше вузькоспеціалізованих турів, але й це буває рідко. Ми повідомляємо Вас про це не менше ніж за 3 календарні дні до початку туру та повертаємо кошти у повному обсязі.

15. Якою мовою проводиться екскурсійний супровід Ваших турів?

Екскурсійний супровід наших збірних турів (групи, до яких можна приєднувати окремих туристів) проводиться українською мовою. За додаткову плату можна замовити індивідуального перекладача на час проведення туру.

Корпоративні тури (тури під замовлення для окремої групи) для іноземних громадян можемо проводити зручною для них мовою.

16. Чи є знижки на тури для туристів, дітей, бонусні програми тощо?

Ціни на наші тури є достатньо демократичні, тому щоб не заплутувати себе, Вас, туристів, ми не практикуємо знижок на тури, бонусних програм і так далі.

Знижки надаються:

*Дітям до 6 років, при супроводі 2-х дорослих і без окремого місця в автобусі і при проживанні - безкоштовно;

*Дітям до 12 років (включно) та особам з інвалідністю І та ІІ груп (за наявності посвідчення) знижка від загальної вартості туру по 50 грн. за один день туру;

*УБД-АТО (за наявності посвідчення) знижка 30% від повної вартості туру.

За дітей від 6 до 12 років та осіб з інвалідністю турагентська комісія надається така сама, як і за інших Ваших туристів, а за УБД-АТО комісія не надається.

17. Чи можете Ви організувати тур для груп (приватні фірми, школи тощо)?

Так. Ми це робимо регулярно для різних туристичних фірм Львова та України.
Індивідуальний розрахунок туру надається за цінами нетто.
При індивідуальному турі ми використовуємо ваш бренд. Тобто гіди не розповсюджують інформацію про ТО ‘’Відвідайʼʼ.

18. Чи можна у Вас придбати подарунковий сертифікат для туристів?

Так. У нас є сертифікати на будь-яку суму або на мандрівку.

Сертифікат є безкоштовним.

Оплата здійснюється в момент виписки сертифікату за мінусом комісії за тур.

Кошти можна використовувати частково і повністю.

Якщо у туриста залишились кошти на рахунку то в майбутньому при бронюванні туру ви вказуєте номер сертифікату як промокод. 

Замовити сертифікат ви можете !ТУТ!

Розгорнути все
Згорнути все

Питання-Відповіді