Пилипець (трансфер)

Усіх любителів катання на лижах запрошуємо з нами до гірськолижного курорту Пилипець. 

Розгорнути все
Згорнути все
planПлан туру

Виїзд зі Львова (07:00) – Пилипець (прибуття 11:30, катання на гірськолижному комплексі, вільний час, виїзд 18:00-18:30) – Львів (прибуття до 24:00).

Увага! Ця мандрівка відбувається паралельно із туром “Озеро Синевир та водоспад Шипіт”, просимо врахувати що після висадки в Пилипці, автобус поїде далі по маршруту, тому:

  • власні речі потрібна забрати з собою,
  • можливе очікування автобуса, який буде повертатися із Синевира через село Пилипець 15-30 хв.
placesЕкскурсійні об’єкти
Пилипець. Канатно-крісельна дорога на г. Гимба
Запрошуємо піднятися канатно-крісельною дорогою на гору Гимба, одну з найвищих вершин гірського масиву Полонини Боржава, перед Вами відкриються захоплюючі панорами Українських Карпат, Ви відчуєте себе у центрі всесвіту, де зупиняється час; вершини та смереки стануть свідками Вашого духовного перетво...

Запрошуємо піднятися канатно-крісельною дорогою на гору Гимба, одну з найвищих вершин гірського масиву Полонини Боржава, перед Вами відкриються захоплюючі панорами Українських Карпат, Ви відчуєте себе у центрі всесвіту, де зупиняється час; вершини та смереки стануть свідками Вашого духовного перетворення. 

Читати більше Сховати текст
walletФінанси
У вартість туру входить
  • проїзд комфортабельним автобусом (Львів-Пилипець-Львів);
  • супровід гіда-екскурсовода по дорозі.
У вартість не входять і додатково оплачуються
  • скіпаси;
  • прокат лижного спорядження;
  • харчування.
Знижки
  • Дітям до 6 років (включно): безкоштовно (при супроводі 2-х дорослих і без окремого місця в автобусі)
  • Дітям від 7 до 12 років (включно) та особам з інвалідністю І та ІІ груп (за наявності посвідчення): 60 грн/особа (від загальної вартості туру)
  • Учасникам БД/ООС (за наявності посвідчення): знижка 30% від вартості туру
ticketsВхідні квитки

Гірськолижний курорт "Пилипець": Вартість послуг гірськолижного курорту Пилипець можна переглянути за посиланням: https://karpaty.rocks/region/zakarpatska-oblast/mizhgirskyy-rayon/pylypec/girskolyzhnyy-kurort-pylypec

mealХарчування
1-й день
Обід

Самостійно.

Місця посадки
Львів, Залізничний Вокзал

м. Львів, пл. Двірцева, 1, Головний Залізничний Вокзал, стоянка автомобільного транспорту

faqПитання та відповіді
Загальні питання
Як замовити тур і дізнатись чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:

а) подивитися у нас на сайті (біля дат).   

б) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, Skype, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");

*приклад 

вільних місць немає. 

вільні місця 2-10 осіб.

вільних місць більше 10ти.

Коли оплачувати кошти за вхідні квитки і харчування? Чи всі екскурсії і харчування є обов’язковими?

Вхідні квитки і харчування Ви оплачуєте в автобусі керівнику групи. Екскурсії і харчування не є обов’язковими, Ви обираєте тільки те, що бажаєте.

Чи повернуть мені кошти оплачені за тур у разі відмови від поїздки?

У разі відмови від заброньованого туру просимо завчасно повідомити про це відповідального менеджера по телефону або на електронну пошту.

Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці туриста - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних (з цими умовами можна ознайомитись у Правилах бронювання).

Анулювання турів закордон. 
Правила анулювання турів закордон туристом. 
Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше, ніж за 15 робочих днів до початку туру - повертаємо 100 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше, ніж за 3 робочих дні до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

Ми забронювали тур, оплатили, але так і не отримали інформаційного листа. У чому справа?

Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронні пошти турагентів або у вайбер туристів не пізніше ніж за 1-2 календарні дні до виїзду (залежно від тривалості туру). Тому якщо до виїзду залишилось 4 і більше днів, то можливо ми ще не встигли надіслати інфо-лист. Також крім папки «Вхідні», наші листи можуть потрапляти у папку «СПАМ». Тому перевірте, будь ласка, цю папку. У випадку, якщо інформаційного листа немає і там, просимо сконтактуватись з нами по телефону. Можливо, у нас неправильно зазначена Ваша електронна адреса або помилка у номері телефону.

Чи можна вибрати собі місця у автобусі або дізнатись які у нас місця ?

Місця в автобусі бронюються згідно запису. Чим швидше Ви забронюєтесь, тим ближче до переду автобуса зможете сісти.

Де ми будемо проживати?

Умови проживання залежать від обраного Вами туру. Усі деталі щодо поселення, чітко розписані у інформаційних листах.

Чи відбувається підселення у номер, якщо я їду у тур сам/а? Чи можна за додаткову оплату жити одному/одній у номері ?

Проживання під час мандрівки відбувається у 2- і 3-місних номерах. Якщо Ви подорожуєте наодинці, то Вас можуть поселити з кимось із туристів (підселення не відбувається до туристів протилежної статі). Також Ви можете проживати самі в окремому номері за додаткову оплату (ціну уточнювати в менеджера цього туру).

Що потрібно мати з собою під час мандрівки ?

З собою у мандрівку ми рекомендуємо брати посвідчення особи (паспорт, водійські права, свідоцтво про народження тощо). Усі інші деталі стосовно того, що потрібно мати з собою ми зазначаємо у інформаційних листах.

Чи можна придбати квиток на поїзд о 08:05, якщо виїзд туру о 08:00 або на поїзд о 23:28, якщо повернення з туру о 23:30?

Не рекомендуємо так робити. Виїзд відбувається за розкладом, оскільки тури мають насичену екскурсійну програму, для повноцінного виконання якої ми маємо дотримуватись наперед визначених часових меж. Тому радимо при купівлі квитків на поїзд (або автобус чи літак) обов'язково враховувати запас часу, який буде необхідний, щоб дістатись з вокзалу до місця збору групи та у зворотному напрямку після завершення туру. Також нагадуємо, що ми не гарантуємо швидше повернення, аніж зазначено в описі туру на сайті та не несемо відповідальності за придбання квитків на поїзд чи інший вид транспорту, у яких час відбуття або прибуття не збігається з часовими межами туру.

Чи можна у Вас замовити подарунковий сертифікат?

Так, звичайно. У нас є 2 види сертифікатів: на конкретну суму і на певний тур. Замовити їх Ви можете за офісним телефоном або безпосередньо у нас в офісі. Також замовлення можна зробити онлайн на сторінці "Подарунковий сертифікат". Після он-лайн замовлення менеджер зконтактується з Вами і уточнить деталі замовлення. Сертифікат можемо відправити службою доставки (переважно «Новою поштою») у будь-який куточок України. Бланк сертифікату є безкоштовним, оплачується лише вартість обраних послуг.

Що входить у вартість туру?

У вартість зазвичай ВХОДИТЬ (якщо інше не передбачено описом туру): проїзд комфортабельним автобусом, проживання, супровід гіда-екскурсовода, екскурсійне обслуговування в туристичних об’єктах, страхування на час подорожі.

За що потрібно оплачувати окремо?

Окремо Ви зазвичай оплачуєте вартість вхідних квитків і харчування (якщо інше не передбачено описом туру).

Якщо я забронював/ла тур на сайті, скільки часу чекати на відповідь менеджера?

Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).

Як здійснити оплату?

Оплатити замовлення можна в нашому офісі за адресою: м. Львів, вул. Замарстинівська, 34 або банківським переказом (банківські реквізити надсилаємо за вимогою). Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення пізніше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо).При оплаті на банківський рахунок потрібно упродовж 4 робочих годин повідомити електронною поштою відповідального менеджера про проведену оплату, вказавши при цьому назву та дати туру, прізвища замовників, суму та час оплати.

Чи можна оплатити в автобусі?

Ні, на жаль, не можна. Ми працюємо за 100% передоплатою.

Поставити питання
rating Відгуки (0)
Розгорнути все
Згорнути все

Пилипець (трансфер)