Публічна оферта (правила замовлення та оплати турів)

https://vidviday.ua/public-offer

1. Порядок замовлення
1.1. Замовлення туру відбувається у три основні етапи: запит, бронювання (підтвердження), оплата.
1.2. У випадку відсутності місць пропонується додатковий проміжний етап між запитом та бронюванням: резерв (включення до списку очікування).

2. Запит
2.1. Запит на наявність вільних місць в турах можна подати через:
- сайт (форма бронювання; он-лайн консультація або форма “Написати листа”);
- електронну пошту [email protected] (в темі листа потрібно вказати назву туру, дату виїзду і прізвище замовника);
- месенджери (Фейсбук, Інстаграм, Вайбер, Телеграм, WhatsApp);
- загальні офісні телефони або робочі телефони відповідального менеджера.
2.2. В замовленні потрібно подати наступні дані: прізвище та ім’я замовника, контактний телефон, електронну пошту, назва туру, дата виїзду, кількість місць.
2.3. Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту.
2.4. Дізнатися чи є вільні місця на тур можна двома шляхами:
2.4.1. подивитися на сайті www.vidviday.ua (біля дат):
“10+” – наявно більше як 10 місць;
“2-10” – вільних місць менше як 10, тому просимо уточняти їх наявність у відповідального менеджера;
“0!” – вільних місць немає (рекомендуємо записатись в список очікування на появу вільних місць або замовити інші дати чи інші тури, де є місця).
2.4.2. Дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію чи кнопку зв’язку на сайті, через месенджери (Фейсбук, Інстаграм, Вайбер, Телеграм, WhatsApp), електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти").

3. Резерв
3.1. У випадку відсутності вільних місць на тур пропонується запис в резерв (список очікування на появу вільних місць), а також можна записатися на інший тур на потрібну дату (за умови наявності вільних місць).
3.2. При появі вільних місць, можливість запису на тур пропонується відповідно до черги формування резерву.

4. Бронювання
4.1. Якщо є вільні місця, то менеджер повідомляє про це замовника і попередньо включає туристів до списку групи.
4.2. Після здійснення бронювання відповідальний менеджер або його помічник повідомляє перелік додаткових даних, які потрібно подати:
- прізвище, ім’я, по батькові та дата народження (день / місяць / рік) всіх учасників поїздки;
- контактний телефон когось одного із учасників поїздки, бажано з месенжерами Вайбер/Телеграм (якщо замовник мандрівки не їде в тур);
- для турів закордон треба – прізвище та ім’я (записані так як у закордонному біометричному паспорті), дата народження (день / місяць / рік), інформація про дані закордонного паспорта (серія, номер, ким виданий, доки дійсний, дата видачі) всіх учасників поїздки;
- інші дані залежно від особливостей туру (вимоги до проживання, замовлення харчування та дегустацій тощо).

4.3. Після здійснення бронювання туру закордон відповідальний менеджер або його помічник повідомляє перелік додаткових даних, які потрібно подати:
Дані з дійсного закордонного паспорта:
1. Прізвище, ім'я (як у закордонному паспорті).
2. Серію і номер паспорта.
3. Дату народження у форматі "12.12.1970".
4. Підтвердити наявність біометричного паспорту або дійсної шенген візи.
Будь ласка, не надсилайте фото, а пропишіть ці дані вручну. Та обов'язково перевірте термін дії паспорта, якщо Ви сумніваєтесь у терміні дії Вашого паспорта, будь ласка, попередьте нашого менеджера, щоб він це перевірив.  

5. Оплата
5.1. Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення менше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо).
5.2. Оплатити замовлення можна в офісі або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються за вимогою).
5.3. Документом, який підтверджує оплату і який потрібно зберігати до завершення туру, є:
- при оплаті в офісі - касовий ордер;
- при оплаті через банківську касу, термінал банку, через Інтернет-банкінг – квитанція про переказ коштів, яку треба надіслати менеджеру туру у канал комунікації по якому отримувалися реквізити на оплату.
5.4. За Новорічні та Різдвяні тури потрібно оплатити 50% від повної вартості туру впродовж 7 робочих днів від моменту підтвердження замовлення. Іншу частину вартості потрібно оплатити до 01 грудня (включно).

5-1. Оплата турів закордон
5.1. Після підтвердження бронювання та отримання рахунку на оплату необхідно сплатити мінімум 30% вартості туристичних послуг Туроператора, протягом 1 банківського дня.
5.2. Наступні 70% необхідно сплатити не пізніше, ніж за 14 календарних днів до дати виїзду. 
5.3. Якщо до виїзду залишилось менше, ніж 14 днів, то після підтвердження бронювання та отримання рахунку на оплату, необхідно сплатити 100% вартості туру того ж дня, коли виставлений рахунок.

6. Знижки
6.1. Дітям до 6 років (включно), при супроводі 2-х дорослих і без окремого місця в автобусі та при проживанні - безкоштовно;
6.2. Дітям до 12 років (включно) та особам з інвалідністю І та ІІ груп (за наявності посвідчення) знижка від загальної вартості туру по 50 грн. за один день туру.
6.3. Учасникам бойових дій, ООС (за наявності посвідчення) знижка 30% від повної вартості туру.
6.4. Знижки не сумуються.
6.5. У Новорічних, Різдвяних, Великодніх та акційних турах умови надання знижок можуть відрізнятися від стандартних, їхній розмір вказаний на інтернет сторінці туру (сайті).

6.6. Знижки дітям до 12 років включно - на всі автобусні тури закордон - 10%. 

7. Анулювання
7.1. Анулювання замовлення туристом передбачає відмову від замовлення туру всіх або частини учасників замовлення.
7.2. Про анулювання замовлення потрібно повідомляти відповідального менеджера.
7.3. Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.
7.4. У випадку, якщо замовник знайде відповідну заміну на анульовані місця, то оплачені кошти зараховуються у повному обсязі (при незмінних умовах замовлення).
7.5. У закордонних, Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних.
7.6. Умови повернення коштів при скасуванні бронювання Новорічних та Різдвяних турів (тури з 24.12 по 07.01, святкові тури + тури, що випадають на ці дати):
- до 01 грудня - повертаємо 90% вартості туру;
- до 08 грудня - повертаємо 70% вартості туру;
- до 15 грудня - повертаємо 50% вартості туру;
- після 15 грудня, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

7-1. Анулювання турів закордон. 
Правила анулювання турів закордон туристом. 
Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше, ніж за 15 робочих днів до початку туру - повертаємо 100 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 7 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше, ніж за 3 робочих дні до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

8. Скасування туру
8.1. У випадку скасування туру зі сторони туроператора туристи повідомляються про це не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.
8.2. Кошти оплачені за скасований тур зі сторони туроператора повертаються в повному обсязі.
8.3. За бажанням замовника, оплачені кошти за скасований тур зі сторони туроператора також можна використати на інші тури.
8.4. У випадку скасування туру туроператор повертає різницю коштів за куплені і повернуті залізничні чи автобусні квитки, які були придбані для доїзду з місця проживання до місця виїзду туру (за наявності підтверджуючих документів).

9. Інфолист
9.1. Інфолист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається туристам у зручний для них спосіб:
- для турів тривалістю 2 та більше днів – не пізніше ніж за 2 календарні дні до початку туру;
- для екскурсій тривалістю не довше 1 дня – не пізніше ніж за 1 календарний день до початку мандрівки.

10. Місця в автобусі
10.1. Місця в автобусі розподіляються в залежності від часу замовлення: чим раніше замовлено тур, тим ближче розташовані місця до переду автобуса.
10.2. Точне розташування місць в автобусі повідомляється керівником групи при посадці в автобус.
10.3. За бажанням замовника, до виїзду, відповідальний менеджер може повідомити орієнтовні місця в автобусі: початок, середина, кінець, останній ряд (“бамбетель”).

11. Інформація про мерчанта
11.1 Надавачем послуг з організації турів, які представлені на цьому сайті (www.vidviday.ua) є Товариство з обмеженою відповідальністю “ВІДВІДАЙ”.
11.2 Юридична, фізична та поштова адреса: 79019, м. Львів, вул. Замарстинівська, 34.
11.3 ЄДРПОУ: 39091341.
11.4 Ліцензія на туроператорську діяльність № 272817 серія АЕ від 23.07.2014р.
11.5 Директор: Губіліт Ігор Васильович.
11.6 Контакти: [email protected], +380636705587 (Viber / WhatsApp / Telegram), +38-(032)-255-36-55 (тел./факс), +38-(067)-50-88-667 (Київстар), +38-(063)-670-55-87 (Лайфселл), +38-(066)-825-99-36 (Водафон).


Публічна оферта (правила замовлення та оплати турів)