50 відтінків Стрийського парку

Запрошуємо до найгарнішого парку Львова з його екзотичними деревами і цікавим минулим!

Розгорнути все
Згорнути все
planПлан туру

Початок: 13:00. 

Тривалість: 2 год.

Місце зустрічі: повідомляється після запису.

placesЕкскурсійні об’єкти
Стрийський парк
Стрийський парк — один з найгарніших парків Львова. На площі 50 гектарів є і озеро з лебедями, і цікаві пам'ятники, і мальовничі краєвиди. Багата колекція рослин Стрийського парку налічує понад 200 видів екзотичних дерев та кущів з різних частин світу. Парки Львова всі дуже гарні, але Стрийський — о...

Стрийський парк — один з найгарніших парків Львова. На площі 50 гектарів є і озеро з лебедями, і цікаві пам'ятники, і мальовничі краєвиди. Багата колекція рослин Стрийського парку налічує понад 200 видів екзотичних дерев та кущів з різних частин світу. Парки Львова всі дуже гарні, але Стрийський — особливий і прирівнюється до кращих парків Європи.

Історія Стрийського парку цікава та різноманітна, а поява парку пов'язана з однією із найважливіших подій у Галичині кінця ХІХ століття: у 1894 р. на цих теренах проводилася Промислова виставка, яку відвідали більше мільйона людей із понад 50 країн світу, а головним гостем був сам австрійський імператор. Зі Стрийським парком також пов'язано багато інших сторінок історії, про які можна буде дізнатись на екскурсії.

Читати більше Сховати текст
walletФінанси
Знижки
  • Знижка дітям до 12 років (включно) - 20 грн
  • Учасникам БД/ООС (за наявності посвідчення): знижка 30% від вартості туру
faqПитання та відповіді
Загальні питання
Як замовити тур і дізнатись чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:

а) подивитися у нас на сайті (біля дат).   

б) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, Skype, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");

*приклад 

вільних місць немає. 

вільні місця 2-10 осіб.

вільних місць більше 10ти.

Коли оплачувати кошти за вхідні квитки і харчування? Чи всі екскурсії і харчування є обов’язковими?

Вхідні квитки і харчування Ви оплачуєте в автобусі керівнику групи. Екскурсії і харчування не є обов’язковими, Ви обираєте тільки те, що бажаєте.

Чи повернуть мені кошти оплачені за тур у разі відмови від поїздки?

У разі відмови від заброньованого туру просимо завчасно повідомити про це відповідального менеджера по телефону або на електронну пошту.

Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці туриста - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови анулювання можуть відрізнятися від стандартних (з цими умовами можна ознайомитись у Правилах бронювання).

Анулювання турів закордон. 
Правила анулювання турів закордон туристом. 
Умови повернення оплати за скасовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше, ніж за 15 робочих днів до початку туру - повертаємо 100 % вартості туру або переносимо 100% на іншу дату чи тур;
- від 14 до 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості туру;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості туру;
- менше, ніж за 3 робочих дні до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо та не переносимо цю оплату на іншу дату виїзду чи на інший тур.

Ми забронювали тур, оплатили, але так і не отримали на пошту інформаційного листа. У чому справа?

Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронні пошти туристів та турагентів не пізніше ніж за 2-3 календарні дні до виїзду (залежно від тривалості туру). Тому якщо до виїзду залишилось 4 і більше днів, то можливо ми ще не встигли надіслати інфо-лист. Також крім папки «Вхідні», наші листи можуть потрапляти у папку «СПАМ». Тому перевірте, будь ласка, цю папку. У випадку, якщо інформаційного листа немає і там, просимо зконтактуватись з нами по телефону. Можливо, у нас неправильно зазначена Ваша електронна адреса.

Чи можна вибрати собі місця у автобусі або дізнатись які у нас місця ?

Місця в автобусі бронюються згідно запису. Чим швидше Ви забронюєтесь, тим ближче до переду автобуса зможете сісти.

Де ми будемо проживати?

Умови проживання залежать від обраного Вами туру. Усі деталі щодо поселення, чітко розписані у інформаційних листах.

Чи відбувається підселення у номер, якщо я їду у тур сам/а? Чи можна за додаткову оплату жити одному/одній у номері ?

Проживання під час мандрівки відбувається у 2- і 3-місних номерах. Якщо Ви подорожуєте наодинці, то Вас можуть поселити з кимось із туристів (підселення не відбувається до туристів протилежної статі). Також Ви можете проживати самі в окремому номері за додаткову оплату (ціну уточнювати в менеджера цього туру).

Що потрібно мати з собою під час мандрівки ?

З собою у мандрівку ми рекомендуємо брати посвідчення особи (паспорт, водійські права, свідоцтво про народження тощо). Усі інші деталі стосовно того, що потрібно мати з собою ми зазначаємо у інформаційних листах.

Чи можна придбати квиток на поїзд о 08:05, якщо виїзд туру о 08:00 або на поїзд о 23:28, якщо повернення з туру о 23:30?

Не рекомендуємо так робити. Виїзд відбувається за розкладом, оскільки тури мають насичену екскурсійну програму, для повноцінного виконання якої ми маємо дотримуватись наперед визначених часових меж. Тому радимо при купівлі квитків на поїзд (або автобус чи літак) обов'язково враховувати запас часу, який буде необхідний, щоб дістатись з вокзалу до місця збору групи та у зворотному напрямку після завершення туру. Також нагадуємо, що ми не гарантуємо швидше повернення, аніж зазначено в описі туру на сайті та не несемо відповідальності за придбання квитків на поїзд чи інший вид транспорту, у яких час відбуття або прибуття не збігається з часовими межами туру.

Чи можна у Вас замовити подарунковий сертифікат?

Так, звичайно. У нас є 2 види сертифікатів: на конкретну суму і на певний тур. Замовити їх Ви можете за офісним телефоном або безпосередньо у нас в офісі. Також замовлення можна зробити онлайн на сторінці "Подарунковий сертифікат". Після он-лайн замовлення менеджер зконтактується з Вами і уточнить деталі замовлення. Сертифікат можемо відправити службою доставки (переважно «Новою поштою») у будь-який куточок України. Бланк сертифікату є безкоштовним, оплачується лише вартість обраних послуг.

Що входить у вартість туру?

У вартість зазвичай ВХОДИТЬ (якщо інше не передбачено описом туру): проїзд комфортабельним автобусом, проживання, супровід гіда-екскурсовода, екскурсійне обслуговування в туристичних об’єктах, страхування на час подорожі.

За що потрібно оплачувати окремо?

Окремо Ви зазвичай оплачуєте вартість вхідних квитків і харчування (якщо інше не передбачено описом туру).

Якщо я забронював/ла тур на сайті, скільки часу чекати на відповідь менеджера?

Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).

Як здійснити оплату?

Оплатити замовлення можна в нашому офісі за адресою: м. Львів, вул. Замарстинівська, 34 або банківським переказом (банківські реквізити надсилаємо за вимогою). Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження (у випадку замовлення пізніше ніж за 3 дні до виїзду термін оплати узгоджується окремо).При оплаті на банківський рахунок потрібно упродовж 4 робочих годин повідомити електронною поштою відповідального менеджера про проведену оплату, вказавши при цьому назву та дати туру, прізвища замовників, суму та час оплати.

Чи можна оплатити в автобусі?

Ні, на жаль, не можна. Ми працюємо за 100% передоплатою.

Поставити питання
rating Відгуки (0)
Розгорнути все
Згорнути все

50 відтінків Стрийського парку