Перейти на Головну сторінку
+38-(032)-255-36-55
vidviday.com.ua@gmail.com

Львів, вул. Замарстинівська, 34

Тут Ви можете знайти те, що давно хотіли дізнатись, але не знали як спитатись :)


1. Як замовити тур і дізнатись чи є вільні місця на тур?

Замовити тур і дізнатись про вільні місця можна:
- на сайті (заповнити форму бронювання після опису туру; скористатися он-лайн консультацією або відправити повідомлення у формі “Написати листа”);
- через електронну пошту vidviday.com.ua@gmail.com (в темі листа потрібно вказати назву туру, дату виїзду і прізвище замовника);
- по офісному телефону або за телефоном відповідального менеджера; наші загальні офісні телефони: +38-(032)-255-36-55, +38-(096)-481-36-70 (Київстар), +38-(093)-253-38-37 (Лайф), +38-(066)-825-99-36 (МТС); телефони менеджерів є в описах турів та на сторінці "Контакти"; 
- по скайпу: vidviday;
- у соціальних мережах: Фейсбук (відправити приватне повідомлення на https://www.facebook.com/vidviday/), Вконтакті (відправити приватне повідомленням на https://vk.com/vidviday)

2. Якщо я забронював/ла тур на сайті, скільки часу чекати на відповідь менеджера?

Надання відповіді про наявність вільних місць та підтвердження бронювання здійснюється упродовж 1 робочого дня з моменту подання запиту (крім суботи та неділі, а також державних вихідних).

3. Як здійснити оплату?

Оплатити замовлення можна в нашому офісі за адресою: м. Львів, вул. Замарстинівська, 34 або банківським переказом (банківські реквізити надсилаємо за вимогою). Замовлення потрібно оплатити упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження.

При оплаті на банківський рахунок потрібно упродовж 4 робочих годин повідомити електронною поштою відповідального менеджера про проведену оплату, вказавши при цьому назву та дати туру, прізвища замовників, суму та час оплати.

4. Чи можна оплатити в автобусі?

Ні, на жаль, не можна. Ми працюємо за 100% передоплатою.

5. Що входить у вартість туру?

У вартість зазвичай ВХОДИТЬ (якщо інше не передбачено описом туру): проїзд комфортабельним автобусом, проживання, супровід гіда-екскурсовода, екскурсійне обслуговування в туристичних об’єктах, страхування на час подорожі.

6. За що потрібно оплачувати окремо?

Окремо Ви зазвичай оплачуєте вартість вхідних квитків і харчування (якщо інше не передбачено описом туру).

7. Коли оплачувати кошти за вхідні квитки і харчування? Чи всі екскурсії і харчування є обов’язковими?

Вхідні квитки і харчування Ви оплачуєте в автобусі керівнику групи. Екскурсії і харчування не є обов’язковими, Ви обираєте тільки те, що бажаєте.

8. Чи повернуть мені кошти оплачені за тур у разі відмови від поїздки?

У разі відмови від заброньованого туру просимо завчасно повідомити про це відповідального менеджера по телефону або на електронну пошту.

Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці туриста - оплату не повертаємо.

9. Ми забронювали тур, оплатили, але так і не отримали на пошту інформаційного листа. У чому справа?

Крім папки «Вхідні», наші листи іноді приходять у папку «СПАМ». Тому перевірте, будь ласка, «СПАМ». У випадку, якщо інформаційного листа немає і у папці «СПАМ», просимо зконтактуватись з нами по телефону. Можливо, у нас неправильно зазначена Ваша електронна адреса.

10. Чи можна вибрати собі місця у автобусі або дізнатись які у нас місця?

Місця в автобусі бронюються згідно запису. Чим швидше Ви забронюєтесь, тим ближче до переду автобуса зможете сісти.

11. Де ми будемо проживати?

Умови проживання залежать від обраного Вами туру. Усі деталі щодо поселення, чітко розписані у інформаційних листах.

12. Чи відбувається підселення у номер, якщо я їду у тур сам/а? Чи можна за додаткову оплату жити одному/одній у номері?

Проживання під час мандрівки відбувається у 2- і 3-місних номерах. Якщо Ви подорожуєте наодинці, то Вас можуть поселити з кимось із туристів (підселення не відбувається до туристів протилежної статі). Також Ви можете проживати самі в окремому номері за додаткову оплату (від 75 до 150 грн, залежно від туру).

13. Що потрібно мати з собою під час мандрівки?

З собою у мандрівку ми рекомендуємо брати посвідчення особи (паспорт, водійські права, свідоцтво про народження тощо). Усі інші деталі стосовно того, що потрібно мати з собою ми зазначаємо у інформаційних листах.

14. Звідки і коли відбувається виїзд автобусів?

Для більшості турів (95%) час виїзду однаковий - це 08:00.

Наразі у нас є 2 місця виїзду:
- від головного залізничного вокзалу Львова (пл. Двірцева, автобусна і автомобільна стоянка, розташована праворуч, якщо стояти плечима до вокзалу);
- від готелю «Львів» (пр. Чорновола, 7, неподалік оперного театру).

Точну інформацію про місце виїзду Ви знайдете в інформаційних листах.

15. Як нам знайти потрібний автобус?

На лобовому склі кожного автобуса буде прикріплена табличка з назвою туру, і нижче (під назвою туру) буде зазначено ім’я керівника (ім’я керівника повинно відповідати тому, яке зазначене у Вашому інформаційному листі). Якщо Вам все ж не вдається знайти автобус, зателефонуйте керівнику групи, він уточнить куди Вам слід підійти.

16. У нас поїзд приїжджає у Львів після 8 години ранку. Чи може екскурсійна група нас почекати?

На жаль, ні. У нас чітко розпланований графік туру, і очікувати немає можливості.

17. Чи є у Вас знижки для постійних клієнтів/з нагоди Дня народження, знижки для дітей, “гарячі тури”?

Ми пропонуємо наші тури за доступними цінами, тому можна вважати, що знижки вже закладені у вартість туру. Поки, на жаль, знижок для постійних клієнтів, з нагоди Дня народження чи “гарячих турів” у нас немає.
Проте існують знижки:
- дітям до 6 років (включно), при супроводі 2-х дорослих і без окремого місця в автобусі та при проживанні - безкоштовно;
- дітям до 12 років (включно) та особам з інвалідністю І та ІІ груп (за наявності посвідчення) знижка від загальної вартості туру по 30 грн за кожний день туру.
- учасникам АТО (за наявності посвідчення) знижка 50% від вартості туру.

18. Якою мовою проводять екскурсії?

У збірних групах екскурсії проводяться українською мовою. За індивідуальним замовленням екскурсійний супровід можливий іншими мовами (польською, російською, англійською, французькою, ...).

19. Чи можна у Вас замовити індивідуальний тур?

Так, це можна зробити зателефонувавши на офісні телефони, або ще краще через електронну форму на сайті чи написати запит на vidviday.com.ua@gmail.com. Бажано чітко описати, який саме маршрут Вас цікавить, які туристичні об’єкти Ви б хотіли відвідати, які побажання щодо проживання та харчування, вказати точну дату проведення такого туру і кількість осіб. Після отримання листа, менеджер здійснить прорахунок такого туру і зможе чітко повідомити Вам програму і вартість туру.

20. Чи можна у Вас замовити подарунковий сертифікат?

Так, звичайно. У нас є 2 види сертифікатів: на конкретну суму і на певний тур. Замовити їх Ви можете за офісним телефоном або безпосередньо у нас в офісі. Також замовлення можна зробити онлайн на сторінці "Подарунковий сертифікат". Після он-лайн замовлення менеджер зконтактується з Вами і уточнить деталі замовлення. Сертифікат можемо відправити службою доставки (переважно «Новою поштою») у будь-який куточок України. Бланк сертифікату є безкоштовним, оплачується лише вартість обраних послуг.


Не знайшли відповіді на своє запитання?

Докладніше про Правила бронювання: vidviday.ua/pravyla 

Умови співпраці з турагентами: vidviday.ua/turahentam 

Звертайтесь до нас за контактами, які є тут: vidviday.ua/kontakty