Back to Homepage
+38-(063)-670-55-87
(WhatsApp / Viber)

vidviday.com.ua@gmail.com

Vidviday is a local travel agency based in Lviv, Ukraine

During 12 years of experience, we have arranged 5,700 tours for 201,000 tourists

Людмила Рябко   22.05.2018 10:20:47

В очередной раз от всех туристов и сотрудников туристического агентства Lila Travel (г.Запорожье) хочу сказать слова огромной благодарности , за прекрасно организованный отдых в Карпатах: качестренно, интересно, познавательно, весело, креативно! Так держать! Вы ЛУЧШИЕ в вашем регионе!

Answer
Відвідай - Юлія  22.05.2018 10:24:33

Доброго дня, п. Людмила!
Щиро дякуємо Вам за відгук!) Тішимось, що Ви стільки років подорожуєте з нами!)

Тарас  01.05.2018 13:11:48

Спочатку було досить скептичне ставлення до внутрішніх турів Україною. Вирішили минулого року з друзями спробувати з одноденного туру. Повернулись втомленими, але задоволеними :) Хочемо повторити і цього року. В цьому є свої переваги.
Залишилось приємне враження від колективу фірми - дівчинки, що оформляла нас і гіда (на жаль, зараз вже не згадаю імен) - швидко відзвонювали, надали відповіді на всі питання, були терплячі і уважні. Так тримати!
Також вражає різноманітність турів, одразу навіть важко оприділитись :).
Підкажіть, будь ласка, скільки голосів мають набрати не активний тур, щоб його відновили? У вас є досить цікаві архівні тури, але може люди не знають, що за них можна проголосувати, або просто не вистачає часу їм то робити. Дякую.

Answer
Відвідай - Юлія  02.05.2018 10:43:28

Доброго дня, п. Тарас!
Дякуємо Вам за відгук!
Радіємо, що Вам сподобалась мандрівка!
Зазвичай, для відновлення туру має проголосувати більше 10 осіб. Проте не завжди виходить організувати той чи інший тур у зв'язку з різними чинниками: завантаженість на певні дати, руйнування туристичних об'єктів, стан доріг.

Оксана  21.02.2018 07:52:21

Вітаємо вашу чудову команду з Днем екскурсоводу! Цікавих нових подорожей, гарних туристів!

Answer
Відвідай - Юлія  21.02.2018 10:22:31

Доброго дня, п. Оксана!
Щиро дякуємо Вам за привітання!

Юля Базилевич  23.07.2017 20:06:58

Найщиріші вітання для Лесі з нагоди її дня народження! Зичу море позитивних вражень та емоцій у житті, натхнення, цікавих зустрічей, наснаги, втілення усіх задумів і звичайно - багато подорожей!

Answer
Відвідай - Любов  24.07.2017 10:54:22

Добрий день, п. Юлія!
Дякуємо за привітання для п. Лесі, обов'язково передамо усі Ваші побажання!

Шпак Ольга Митрофановна  23.07.2017 17:13:09

Дізналася, що в пані Лесі, нашого екскурсовода, день народження. Дуже вдячна Вам, пані Лесю, за гарний настрій і незабутні враження! Бажаю натхнення, любові оточуючих Вас людей, зичу від усього серця Божої ласки!

Answer
Відвідай - Любов  24.07.2017 10:48:36

Гарно дякуємо п. Ольга!
Ми обов'язково передамо Ваші щирі вітання п. Лесі.

Людмила Рябко   05.07.2017 11:06:07

Добрый день, дорогие коллеги! От имени всех наших туристов, от туристического агентства Lila Travel (г.Запорожье) СПАСИБО ОГРОМНОЕ за интересные туры, увлекательные маршруты, прекрасных экскурсоводов! И особенно благодарю всех менеджеров агентства за четкую и слаженную работу, великолепное обслуживание! С уважением- директор Lila Travel-Людмила Рябко.

Answer
Відвідай - Юлія  05.07.2017 12:20:56

Доброго дня. п. Людмила!
Щиро дякуємо Вам за такі теплі слова!)Будемо й надалі раді співпрацювати з Вами!

Світлана  13.05.2017 16:39:50

Дуже дякуємо за нашу мандрівку Закарпаттям на травневі свята. Цікава подорож, насичена програма, розширення власних горизонтів уяви і найкращий екскурсійний супровід. Дюкуємо, Лесику.
Родина Архипових.

Answer
Вероніка-Відвідай  13.05.2017 16:59:44

Доброго дня, п. Світлано! Дякуємо Вам за відгук)) Щиро тішимось, що Ви задоволені мандрівкою)) Будемо раді мандрувати з Вами знову)) До нових зустрічей))

ІгорКо  21.02.2017 23:37:19

Доброго вечора. Дозвольте привітати колектив Відвідай з нагоди дня екскурсовода. Хочу Вам побажати й надалі залишатися таким: завзятим, самовідданим, щирим та професійним колективом яким Ви , безперечно, є!!! Говорячи слово "колектив" маю на увазі всіх: водіїв, - що дбають за наш комфорт та безпеку, менеджерів, - що проводять комунікацію з багатьма людьми (поселення, харчування і багато чого іншого..... ) про які звичайний турист навіть і не знає, організаторів (розробників турів) - , тут варто відзначити унікальну і надзвичайну позитивну тенденцію для нас (туристів) побачити і пізнати щось таке незвичне для нашого ока. побувати в таких місцях та закапелках нашої землі де інколи (мабуть) ще не ступала нога туриста 99.9% інших тур фірм. Щирий уклін екскурсоводам, хоча Ви знаєте, сказати екскурсовод це мабуть буде дуже велика неточність і не дооцінка, - Ви щось більше кожен з Вас в першу чергу патріот свого краю, емоційність та щирість передання своїх знань відчувають усі мандрівники. Абсолютно кожен з Вас готовий дати відповість на всі запитання які тільки можуть виникнути у туриста стосовно туристичних об'єктів. (в особливий спосіб це стосується п. Миколи. Сказати що в нього очі загоряються коли він знаходить співрозмовника котрий готовий поглинати його знання .... це означає нічого не сказати. В нього очі просто ПАЛАЮТЬ від радості що є хтось небайдужий до нашої історії). Дякую і всім тим кого забув згадати, дякую долі що звела мене з Вами. Тепер (через два роки) за плечима вже понад 30 мандрівок ... і підказує мені моя 5-та точка що це лише початок))))

Answer
Марічка-Відвідай  22.02.2017 11:07:05

Щиро дякуємо )))

Евгения  28.12.2016 14:07:33

Шановний пане Ігоре!
Хочу звернути Вашу увагу на відвертий безлад у загальній організації бронювання турів.
Дуже не хотілося писати цей відгук, але сьогодні, після того, як мені довелося порозмовляти майже з усіма менеджерами Відвідай вірішила таки написати. Підкажіть, чому в компанії нема єдиної бази бронюваннь? Менеджери можуть по 6 разів телефонувати і запитувати одне й теж саме. Потім, як в нас вийшло сьогодні - віиявиться, що нас просто "забули записати" і більше місця нема.
При цьому, ніхто з медежерів навіть не вибачився.
Сказати, що таке сталося перший раз я не можу, бо майже кожного разу такі проблеми.
Велике попрхання до пана Ігоря навести лад в компанії!!!!!!

Answer
Відвідай - Ігор  29.12.2016 12:13:29

Перепрошую за незручності.
Виясняємо що сталося і як можна цього уникнути.
Дуже дякую що написали!
Буду дуже вдячний як будете інформувати мене особисто про наші недопрацюванн, щоб ми їх виправляли і ставали ще кращими для Вас.
Мої контактні дані: +38-(067)-370-63-20, +38-(093)-46-88-777, hubilit@gmail.com

Баран Роман Іванович   05.12.2016 12:35:56

Я чудової думки про колектив «Відвідай». Планував ще поїхати в ряд турів. Але я не хочу пересікатися з самодуром Федосом Тарасом. Його вартість, як екскурсовода рівна нулю.
Його вартість, як керівника крупи нижче рівня нуля.
Шановні туристи. Остерігайтесь їздити з цим самодуром. Його дурковате самодурство проявляється максимально в слідуючих випадках: допустимо Ви проживаєте в пригородах (для прикладу Винники, Сокільники). Автобус повертаючись з туру, проїжджає в сотні метрів від Вашого дому через Ваш населений пункт. Федос не зупинить, він заявить – перша зупинка ЖД вокзал. Так було зроблено зі мною та дочкою.
Я зарікаюсь їздити з самодуром Федосом Тарасом.

Answer
Андрій  28.12.2016 22:31:36

Ми також часті туристи "Відвідай" і дуже часто, якщо не постійно, їздимо з дитиною (5років) і не розраховуємо на якісь там зупинки екскурсійного автобусу(бо це не маршрутка) і в інфолистах не прописано про розвозку по домівках, а розраховуємо на свої сили. І в цій мандрівці ми також були (з Тарасом це наш перший тур) керівник групи показав себе хорошим, компетентним організатором, і про те, що в нас "на борту" є туристи, які запізнюються на поїзд, попередив заздалегідь, і не зважаючи на все це, автобус зробив зупинку неподалік Ашану(недоїжджаючи 150м) на якій Ви і вийшли. Тому не розумію Вашого невдоволення.

Оксана  11.12.2016 13:45:55

Пане Романе, ми теж часті туристи "Відвідай". Автобус не йде повз наш будинок, ми доїздимо до кінцевої зупинки і пересідаємо на інший транспорт. Але нам ніколи б не спало на думку обізвати наших колег -туристів, які виходять біля власного дому, чи "Відвідай" тільки за те, що ми не встигли на маршрутку, а добирались на таксі. Будьмо толерантні одні до одних.

Тарас Федус  09.12.2016 11:18:38

Доброго дня, п.Романе! Я розумію Ваше обурення тим,що ми не зупинили автобус поблизу вашого дому, але на це були об'єктивні причини (квитки в туристів на поїзд), про що я повідомив групу.
Тому вважаю що не заслуговую на «звання» «дуркуватий самодур», а також Ви не маєте морального права оцінювати мене, як екскурсовода, оскільки екскурсію проводив Микола Майданський! Якщо я чимось образив Вас під час поїздки то перепрошую, в мене таких намірів не було.
Але враховуючи, з Ваших слів , що Ви в анкеті, які заповнялись після зупинки в Коростові поставив 10 балів то в поїздці було все гаразд. І тільки те що ми не зупинили біля хати обурило Вас.

Add a review

Name*
E-mail
(At this address will send the answer)
Review*
Security code* (enter digits in the frame)
Security code