Вітаємо вашу чудову команду з Днем екскурсоводу! Цікавих нових подорожей, гарних туристів!
ОтветДоброго дня, п. Оксана!
Щиро дякуємо Вам за привітання!
Найщиріші вітання для Лесі з нагоди її дня народження! Зичу море позитивних вражень та емоцій у житті, натхнення, цікавих зустрічей, наснаги, втілення усіх задумів і звичайно - багато подорожей!
ОтветДобрий день, п. Юлія!
Дякуємо за привітання для п. Лесі, обов'язково передамо усі Ваші побажання!
Дізналася, що в пані Лесі, нашого екскурсовода, день народження. Дуже вдячна Вам, пані Лесю, за гарний настрій і незабутні враження! Бажаю натхнення, любові оточуючих Вас людей, зичу від усього серця Божої ласки!
ОтветГарно дякуємо п. Ольга!
Ми обов'язково передамо Ваші щирі вітання п. Лесі.
Добрый день, дорогие коллеги! От имени всех наших туристов, от туристического агентства Lila Travel (г.Запорожье) СПАСИБО ОГРОМНОЕ за интересные туры, увлекательные маршруты, прекрасных экскурсоводов! И особенно благодарю всех менеджеров агентства за четкую и слаженную работу, великолепное обслуживание! С уважением- директор Lila Travel-Людмила Рябко.
ОтветДоброго дня. п. Людмила!
Щиро дякуємо Вам за такі теплі слова!)Будемо й надалі раді співпрацювати з Вами!
Дуже дякуємо за нашу мандрівку Закарпаттям на травневі свята. Цікава подорож, насичена програма, розширення власних горизонтів уяви і найкращий екскурсійний супровід. Дюкуємо, Лесику.
Родина Архипових.
Доброго дня, п. Світлано! Дякуємо Вам за відгук)) Щиро тішимось, що Ви задоволені мандрівкою)) Будемо раді мандрувати з Вами знову)) До нових зустрічей))
Доброго вечора. Дозвольте привітати колектив Відвідай з нагоди дня екскурсовода. Хочу Вам побажати й надалі залишатися таким: завзятим, самовідданим, щирим та професійним колективом яким Ви , безперечно, є!!! Говорячи слово "колектив" маю на увазі всіх: водіїв, - що дбають за наш комфорт та безпеку, менеджерів, - що проводять комунікацію з багатьма людьми (поселення, харчування і багато чого іншого..... ) про які звичайний турист навіть і не знає, організаторів (розробників турів) - , тут варто відзначити унікальну і надзвичайну позитивну тенденцію для нас (туристів) побачити і пізнати щось таке незвичне для нашого ока. побувати в таких місцях та закапелках нашої землі де інколи (мабуть) ще не ступала нога туриста 99.9% інших тур фірм. Щирий уклін екскурсоводам, хоча Ви знаєте, сказати екскурсовод це мабуть буде дуже велика неточність і не дооцінка, - Ви щось більше кожен з Вас в першу чергу патріот свого краю, емоційність та щирість передання своїх знань відчувають усі мандрівники. Абсолютно кожен з Вас готовий дати відповість на всі запитання які тільки можуть виникнути у туриста стосовно туристичних об'єктів. (в особливий спосіб це стосується п. Миколи. Сказати що в нього очі загоряються коли він знаходить співрозмовника котрий готовий поглинати його знання .... це означає нічого не сказати. В нього очі просто ПАЛАЮТЬ від радості що є хтось небайдужий до нашої історії). Дякую і всім тим кого забув згадати, дякую долі що звела мене з Вами. Тепер (через два роки) за плечима вже понад 30 мандрівок ... і підказує мені моя 5-та точка що це лише початок))))
ОтветЩиро дякуємо )))
Шановний пане Ігоре!
Хочу звернути Вашу увагу на відвертий безлад у загальній організації бронювання турів.
Дуже не хотілося писати цей відгук, але сьогодні, після того, як мені довелося порозмовляти майже з усіма менеджерами Відвідай вірішила таки написати. Підкажіть, чому в компанії нема єдиної бази бронюваннь? Менеджери можуть по 6 разів телефонувати і запитувати одне й теж саме. Потім, як в нас вийшло сьогодні - віиявиться, що нас просто "забули записати" і більше місця нема.
При цьому, ніхто з медежерів навіть не вибачився.
Сказати, що таке сталося перший раз я не можу, бо майже кожного разу такі проблеми.
Велике попрхання до пана Ігоря навести лад в компанії!!!!!!
Перепрошую за незручності.
Виясняємо що сталося і як можна цього уникнути.
Дуже дякую що написали!
Буду дуже вдячний як будете інформувати мене особисто про наші недопрацюванн, щоб ми їх виправляли і ставали ще кращими для Вас.
Мої контактні дані: +38-(067)-370-63-20, +38-(093)-46-88-777, hubilit@gmail.com
Я чудової думки про колектив «Відвідай». Планував ще поїхати в ряд турів. Але я не хочу пересікатися з самодуром Федосом Тарасом. Його вартість, як екскурсовода рівна нулю.
Його вартість, як керівника крупи нижче рівня нуля.
Шановні туристи. Остерігайтесь їздити з цим самодуром. Його дурковате самодурство проявляється максимально в слідуючих випадках: допустимо Ви проживаєте в пригородах (для прикладу Винники, Сокільники). Автобус повертаючись з туру, проїжджає в сотні метрів від Вашого дому через Ваш населений пункт. Федос не зупинить, він заявить – перша зупинка ЖД вокзал. Так було зроблено зі мною та дочкою.
Я зарікаюсь їздити з самодуром Федосом Тарасом.
Ми також часті туристи "Відвідай" і дуже часто, якщо не постійно, їздимо з дитиною (5років) і не розраховуємо на якісь там зупинки екскурсійного автобусу(бо це не маршрутка) і в інфолистах не прописано про розвозку по домівках, а розраховуємо на свої сили. І в цій мандрівці ми також були (з Тарасом це наш перший тур) керівник групи показав себе хорошим, компетентним організатором, і про те, що в нас "на борту" є туристи, які запізнюються на поїзд, попередив заздалегідь, і не зважаючи на все це, автобус зробив зупинку неподалік Ашану(недоїжджаючи 150м) на якій Ви і вийшли. Тому не розумію Вашого невдоволення.
Пане Романе, ми теж часті туристи "Відвідай". Автобус не йде повз наш будинок, ми доїздимо до кінцевої зупинки і пересідаємо на інший транспорт. Але нам ніколи б не спало на думку обізвати наших колег -туристів, які виходять біля власного дому, чи "Відвідай" тільки за те, що ми не встигли на маршрутку, а добирались на таксі. Будьмо толерантні одні до одних.
Доброго дня, п.Романе! Я розумію Ваше обурення тим,що ми не зупинили автобус поблизу вашого дому, але на це були об'єктивні причини (квитки в туристів на поїзд), про що я повідомив групу.
Тому вважаю що не заслуговую на «звання» «дуркуватий самодур», а також Ви не маєте морального права оцінювати мене, як екскурсовода, оскільки екскурсію проводив Микола Майданський! Якщо я чимось образив Вас під час поїздки то перепрошую, в мене таких намірів не було.
Але враховуючи, з Ваших слів , що Ви в анкеті, які заповнялись після зупинки в Коростові поставив 10 балів то в поїздці було все гаразд. І тільки те що ми не зупинили біля хати обурило Вас.
у попередньому коментарі я написала що проїхали 1,5 км, а треба 1500 км. Лесик - йо йо.
ОтветДоброго дня, п. Галино:) Дякуємо за правки, йо:)
Щойно повернулися з туру “Закарпатський релакс + Середньовічний Львів. Все сподобалося, привітний зелений туризм, мальовниче Закарпаття, захоплююча історія України середньовіччя, село-музей Колочава термальні джерела та багато іншого. Дуже файно провели час з екскурсоводом паном Андрієм та водієм паном Євгеном. Пан Андрій дуже цікаво розповідав історію Закарпаття та одразу видно, що він справжній професіонал і знавець, котрий може не лише розповісти, але й зацікавити. Водій автобуса теж профі, за що йому велике ДЯКУЮ! Прошу керівництво ТОВ "Відвай" видати премію водію та гіду, та обов'язково про це повідомити! Йоу ?
ОтветДоброго дня п. Павло та п. Дарія! Щиро дякуємо Вам за відгук! Радіємо, що Ви залишись задоволені мандрівкою і нашим екскурсійним супроводом! До зустрічі у інших турах!)