Перейти на Головну сторінку
+38-(032)-255-36-55
vidviday.com.ua@gmail.com

Львів, вул. Замарстинівська, 34

\"\"

20 основних питань і відповідей щодо успішної співпраці ТО “Відвідай” з партнерами (турагентами)

Якщо Вам сподобалися наші тури, то Ви із задоволенням можете продавати їх Вашим туристам та за це отримувати комісію. Співпраця з нами дуже проста та взаємовигідна. Нижче наводимо відповіді на найпопулярніші питання.

Питання 1. Чи треба підписувати з Вами договір?

На Ваш розсуд, більшість турфірм працює з нами без договору. Якщо Ви хочете його підписати, то ми на Вашу електронну пошту вишлемо наш типовий зразок, в який Ви вносите свої реквізити, підписуєте і пропечатуєте його, а потім надсилаєте паперовий варіант нам на пошту. Ми отримуємо підписуємо, пропечатуємо і висилаємо Вам Ваш примірник.

Питання 2. Де брати інформацію про Ваші тури?

При продажу наших турів можете використовувати наші описи, їх можна брати у нас на сайті www.vidviday.ua або ми Вишлемо Вам електронною поштою.

Питання 3. У Вас на сайті багато турів, які саме з них Ви рекомендуєте продавати?

Найкраще продаються нижченаведені тури (у нас на сайті вони є у розділі «Популярні тури»):
- Сиро-Винний тур Закарпаттям - 2д/1н (проводиться щовихідних);
- Релакс-тур “Термальне Закарпаття” - 2д/1н (проводиться щовихідних);
- 10 родзинок Закарпаття - 3д/2н (проводиться щовихідних);
- Тур-відпустка “Довкола Карпат за 7 днів” - 7д/6н (виїзди щосуботи);
- Гуцулка Ксеня - 2д/1н (проводиться щовихідних);
- Яремче, Буковель + Говерла - 2д/1н (проводиться щовихідних);
- Кам’янець-Подільський круїз - 2д/1н (проводиться щовихідних);
- SPA-тур у Карпати - 1д (проводиться щосуботи);
- Карпатський трамвай + скелі Довбуша - 1д (проводиться щочетверга та щонеділі);
- Золота Підкова + Замок Мушкетерів - 1д (проводиться кожної п’ятниці, суботи, неділі);
- Три Перлини Карпат - 1 д (проводиться щоп’ятниці);
- Перлини Волині + тунель кохання - 2д/1н (проводиться щомісяця);
- Камянець, Чернівці, Бакота - 3д/2н (проводиться щодва тижні).

Питання 4. Як дізнатися чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:
а) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");
б) подивитися у нас на сайті (інформація доступна лише зареєстрованим на сайті користувачам, які отримали доступ турагента).

Питання 5. Яка комісія за тури?

Розмір комісії можна дізнатися у менеджера або подивитися у нас на сайті (інформація доступна лише зареєстрованим на сайті користувачам, які отримали доступ турагента).

Питання 6. Як зареєструватись на Вашому сайті та отримати доступ турагента?

Реєстрація відбувається на vidviday.ua/user/register.php. При реєстрації обов'язково потрібно поставити відмітку в полі "Працівник турфірми" та внести дані про Вашу фірму. Від однієї турфірми може реєструватись декілька працівників.

Знімок сайту із доступом турагента:

Цей доступ можуть мати лише ті користувачі сайту, які зареєструвались як турагенти і чий обліковий запис був підтверджений адміністратором сайту (підтвердження проводиться за 1-2 робочі дні).

Після входу під Вашим логіном та паролем Ви будете бачити червоним шрифтом розмір турагентської комісії (під ціною туру) та інформацію про наявність місць (біля дат):
“+” – наявно більше як 10 місць;
“-” – нема вільних місць;
"?” – вільних місць менше як 10, тому уточняйте детальніше у відповідального менеджера.

Питання 7. Туристи зацікавилися Вашим туром, що робити далі?

1) Спочатку треба вияснити чи є вільні місця на тур (див. пит. 4).
2) Якщо є вільні місця, то забронювати необхідну кількість у відповідального менеджера. Це можна зробити через сайт, електронну пошту, скайп, фейсбук або телефон (в цьому випадку рекомендуємо дублювати запит на сайті або на електронну пошту)
3) взяти в туриста оплату за тур в повному обсягу. Просимо брати лише за тур, за вхідні квитки в туристичні об’єкти і харчування він оплатить в автобусі керівнику екскурсійної групи. Також дізнатися в туристів наступну інформацію:
- паспортні дані всіх хто їде;
- вимоги до поселення;
- взяти в туристів контактні телефони (щоб керівнику групи під час посадки і під часу туру можна було з ними ефективно контактувати) і електронну пошту (для того щоб Ви могли вислали туристам інфо-лист по туру);
4) забрати собі комісію за тур, а нам перахувати решту (див п. 10).

Питання 8. А куди туристам приходити на посадку, який буде автобус, які контакти керівника групи тощо?

Відповідь на ці та інші питання ми надсилаємо Вам електронною поштою в «Інформаційному листі», не пізніше ніж за 3 дні до початку туру. Коли немає інфо-листа (у папці Вхідні та Спам), то просимо Вас зконтактуватись з відповідальним менеджером і уточнити причину. Потім Вам треба переслати інфо-листи туристам і проконтролювати щоб вони отримали їх і ознайомилися з ними. Просимо Вас обов’язково це зробити, щоб туристи успішно з’їздили в мандрівку і хотіли їздити ще.

Питання 9. Що робити, якщо туристи відмовилися від туру?

Про анулювання замовлення потрібно відразу повідомляти відповідального менеджера на електронну пошту та по телефону. Умови повернення оплати за анульовані місця залежать від терміну повідомлення про анулювання:
- не пізніше ніж за 7 робочих днів до початку туру - повертаємо 85 % вартості;
- від 6 до 4 робочих днів до початку туру - повертаємо 50 % вартості;
- від 3 до 2 робочих днів до початку туру - повертаємо 20 % вартості;
- менше ніж за 1 робочий день до початку туру, а також при неявці - оплату не повертаємо.
Щодо розміру повернення туристам коштів з Вашої сторони, то це Ваша приватна справа.

Питання 10. Як Вам оплачувати за тур?

Оплатити замовлення можна упродовж 3 робочих днів від моменту підтвердження, готівкою в офісі або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються за вимогою).

Питання 11. Чи працюєте Ви по безготівковому перерахунку?

Так. Ми є юридичною особою (ТОВ) на єдиному податку.

Питання 12. Де брати інформацію про розклад турів, нові тури, зміни цін на тури і т.д.?

На нашому сайті завжди актуальна інформація по всіх турах, а також можна переглядати розклад турів на найближчий час на сторінці "Календар подорожей".

Оголошення про оновлення розкладу, нові тури, зміни цін та іншу важливу інформацію ми постійно розміщуємо у розділі "Новини". Крім того ми регулярно (раз в декілька днів) надсилаємо інформацію про нові тури, розклади тощо через електронну розсилку. На неї можна підписатись на сайті (блок "Підписатися на розсилку" в колонці зліва на цій сторінці) або через запит на нашу електронну пошту vidviday.com.ua@gmail.com.

Також ми регулярно поширюємо інформацію у соцмережах. Наші офіційні сторінки: facebook.com/vidviday, vk.com/vidviday_com_ua та plus.google.com/u/0/+VidvidayUa.

Питання 13. Чи є у Вас каталоги, брошури тощо, які можна роздавати туристам?

Ми маємо друковані афіші та флаєри з деяких найбільш популярних турів та можемо надати Вам їх в невеликих кількостях. Також можемо Вам надіслати електронний варіант, щоб Ви змогли вставити там свій логотип та використовувати для Ваших потреб.

Питання 14. Чи можу я продавати Ваші тури своїм туристам дорожче (дешевше) за встановлену ціну?

Дешевше продавати не можете, ми це не схвалюємо. Щодо дорожче, то це на Ваш розсуд.

Питання 15. Чи можу я бути впевнена (-ий), що Ви не переманите моїх туристів до себе?

Ми зорієнтовані на багаторічну і плідну співпрацю з Вами, а не на короткочасну вигоду. Протягом туру керівнику групи категорично заборонено рекламувати нашу компанію, роздавати нашу рекламну продукцію і т.д. Якщо туристи цікавляться ще подорожами, то ми рекомендуємо їм звертатися туди, де вони замовляли тур.

Питання 16. Чи є у Вас рекламні тури?

Ні, ми не робимо рекламних турів, бо це дорого і награно. Для працівників турфірм у нас діє система знижок, вони їдуть разом з туристичною групою, дивляться реальний тур і самостійно роблять висновки щодо подальшої спільної співпраці.
Знижки для працівників турфірм:
* Для одного працівника, який їде з нами вперше ми надаємо знижку 50% (за умови, що він зареєструвався на нашому сайті як працівник турфірми та забронював тур через сайт під своїм логіном).
* Для двох працівників ми продаємо наші тури за 50% в тому випадку, якщо Ви упродовж року продали будь-які наші тури мінімум чотирьом туристам.
Примітка: ці знижки не стосуються Новорічних, Різдвяних та акційних турів.

Питання 17. Чи є скасування турів?

В абсолютній більшості випадків тури відбуваються. Скасування бувають і стосуються більше вузькоспеціалізованих турів, але й це буває рідко. Ми повідомляємо Вас про це не менше ніж за 3 календарні дні до початку туру та повертаємо кошти у повному обсязі.

Питання 18. Якою мовою проводиться екскурсійний супровід Ваших турів?

Екскурсійний супровід наших збірних турів (групи, до яких можна приєднувати окремих туристів) проводиться українською мовою. За додаткову плату можна замовити індивідуального перекладача на час проведення туру.

Корпоративні тури (тури під замовлення для окремої групи) для іноземних громадян можемо проводити зручною для них мовою.

Питання 19. Чи є знижки на тури для туристів, дітей, бонусні програми тощо?

Ціни на наші тури є достатньо демократичні, тому щоб не заплутувати себе, Вас, туристів, ми не практикуємо знижок на тури, бонусних програм і так далі.
Знижки надаються:
* Дітям до 6 років, при супроводі 2-х дорослих і без окремого місця в автобусі і при проживанні - безкоштовно;
*Дітям до 12 років (включно) та особам з інвалідністю І та ІІ груп (за наявності посвідчення) знижка від загальної вартості туру по 30 грн. за один день туру;
* Учасникам АТО та (за наявності посвідчення) знижка 50% від вартості туру.

Питання 20. Чи можете Ви організувати тур для груп (приватні фірми, школи тощо)?

Так. Ми це робимо регулярно для різних туристичних фірм Львова та України.
Якщо Вам треба, якийсь наш типовий тур, то ціни для груп з різною кількістю осіб є у нас на сайті. Там наведена ціна нетто, тобто Ви додаєте свій інтерес.
Якщо тур нетиповий, то ми робимо його під Вас, рахуємо свою ціну, Ви додаєте свій інтерес і продаєте клієнту.
Під час туру, ми не розповідаємо клієнту, що це ми робимо тур, а кажемо що працюємо у Вас, на Вас. Клієнт повертається щасливий і в подальшому замовляє у Вас ще тури, по Україні і за її межі.


Рекомендації від працівників турфірм Львова та України, з якими ми успішно співпрацюємо

Тетяна Вілсон, туроператор “Піраміда тур”

Наше агентство "Піраміда-тур" співпрацює з операторам "Відвідай" впродовж 3 років. За цей час наші партнери проявили себе як кращі спеціалісти в галузі прийому і екскурсійного обслуговування на теренах України. Ми вдячні партнерам за якісне екскурсійне і транспортне обслуговування туристів, оперативнісь і відповідальність у роботі.

Наталія Топольська, турфірма “Поїхали з нами”

ТА "Поїхали з нами" є партнером "Відвідай" упродовж 5-ти років. Часто відправляємо групи з цим оператором. Завжди задоволені креативним підходом до організації турів. Гіди-екскурсоводи, які супроводжують групу високо кваліфіковані фахівці. Також завжди є великий вибір турів по всій Україні. Спасибі, що ви є.

Галина Ядчишин, туристична компанія "Бі Тревел"

З туристичним оператором "Відвідай" ми працюємо вже не перший раз. Наші туристи не раз їздили в відомі тури оператора – “Сиро-Винний тур Закарпаттям”, “Карпатський трамвай і Скелі Довбуша”, “Кам"янець-Подільський круїз” та ряд інших. Туристи завжди задоволені і сповнені позитивних вражень від поїздки. Хороша організація та високий професіоналізм керівників груп. Дякуємо та будемо і надалі співпрацювати.

Тетяна Брекало, туристична агенція “Альтан”

Співпрацюємо з Відвідай з початку їх діяльності. Унікальні та продумані марштрути, відкривають невідомі куточки України. Прекрасна організація турів. Підготовані та дотепні керівники груп створюють неповторну атмосферу під час турів. Рекомендуємо як надійного партнера.


З приводу бронювання збірних екскурсій, замовлення корпоративних турів, знижок, комісій, наявності вільних місць, реєстрації на сайті, укладення (переукладення) турагентських договорів та інших питань просимо звертатися до спеціаліста по співпраці з турагентами Вероніки Патек за контактами: patekveronika@gmail.com, +38-(032)-259-0-291, +38-(097)-70-47-480, +38-(063)-680-81-52, Skype: veronika.vidviday